dijous, de maig 25, 2006

Algunes de les coses que més m'agraden (II)

Foto: platja d'Aubarca, a Mallorca. És una platja verge on vaig estar
de Camp de Treball fa quatre o cinc estius


Capbussar-me al mar i que l'aigua, cristal·lina, estigui geladíssima
Bussejar agafada de la mà amb el noi que m'agrada; fer-nos petons salats
Menjar xocolata d'amagat
Les migdiades de l'estiu
La Sophie Calle
Passejar al vespre per la platja i que la sorra, fresqueta, jugui amb els meus dits del peus
Que m'acariciïn els cabells
Tenir pensaments eròtics
Gronxar-me
Retrobar-me amb els meus amics de l'Erasmus i veure que és com si no hagués passat el temps
La pasta que em cuinava la Salvina i ballar amb ella al menjador de casa de Grenoble
Fer guerra amb boles de neu
L'olor de l'estiu al meu carrer
Que em sorprenguin (és fonamental perquè em pugui enamorar...)
Lanzarote
Dir-li a ma germana que l'estimo
Fer-li petons a la meva mare
Tenir la sensació que he aprofitat totes les oportunitats que se m'han presentat
Banyar-me al mar al vespre
Conduir amb la música posada i les finestres baixades
Que em sedueixin
Seduir
Els jocs de mirades
Un somriure acollidor
Que una mà càlida s'entrellaci amb la meva
Besar uns llavis quan fa temps que no en beso
Els retrobaments
Els ous ferrats
Un suís amb un croissant del Forn de Sant Jaume de Sabadell
Conèixer gent nova i estimulant
El Quim Monzó
Fer el ronso al llit amb companyia
Xerrar fins ben passada la matinada
Somiar a arribar a ser cantant d'un grup i a muntar un restaurant
Anar sola al cinema
Rebre una carta d'amor
Dormir al ras
Veure els estels fugaços la nit de Sant Llorenç
La platja d'Aubarca a Mallorca

5 comentaris:

Daniel Gutiérrez Abella ha dit...

No crec usuari anònim que ningú intenti convèncer-te de res. Ni em sembla pretenciós res del que hi ha escrit en aquest blog. Poder si t’expliquessis més en els teus escrits...

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Tia he flipat! M'he emocionat i tot amb les coses que t'agraden! A més lo dels petons SALATS m'ha donat enveja sana! pq mai els he tingut...veig k la meva vida amoraosa no ha donat molt de si...

Molt wapo Àngels! A veure si un dia et fico les coses que m'agraden a mi, encara que hem kedi molt més cutre.

XAO!

Anònim ha dit...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

Anònim ha dit...

Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
»