dijous, de maig 25, 2006

Un buen día

FOTO: Genís i Manolo, Astrud.

No és "un buen día" com dirien Los Planetas, precisament. Per començar, ma germana s'ha posat unes arracades meves i me n'ha perdut una al tren. I mira que m'agradaven aquestes arracades!
I és que últimament ho perdo tot... Cada matí em pregunto si em creuaré algú amb els meus levi's, la samarreta nova i les adidas que tant m'estimava i que vaig oblidar aquell divendres fatídic al tren. Però bé, serà qüestió de no pensar-hi...
Per sort, un petit esdeveniment m'ha alegrat una mica el matí... I no ha estat només el caramel farcit de xiclet -he deixat els Boomer, molt que em pesi- ni les Lay's campesinas que m'ha donat el Sergio -m'agrada tenir un company tan tripero com jo-, o els crackers que ha portat la Yolanda. No. La qüestió és que aquest migdia he trucat a austrohungaro per saber si podria fer una entrevista als astrud... I he parlat amb el mateix Genís!!!! Transcriuré la conversa -més que res per no oblidar-me'n i que quedi en la posteritat:
- Si?
- Sí, hola, bon dia. Parlo amb Austrohungaro?
- Sí.
- Mira, em dic Àngels Codina i estic estudiant Periodisme, i per l'assignatura de ràdio hem de fer una entrevista de personatge que editada ocuparia uns 5 minuts. Havia pensat a entrevistar als Astrud... No sé..., m'imagino que deu ser difícil trobar-los...
- Per telèfon?
- Bé, potser sí que pot ser per telèfon. Ho puc comentar al profe.
- Sí, perquè, clar, si ens hem de desplaçar és més complicat.
- Ah... -he somrigut per dins; per la veu i l'accent de Lleida ja m'ho havia semblat- Que ets el Genís?
- ...Psí... - en aquell moment he pensat a dir-li: jo sóc aquella que estava a la primera fila i que et va recollir l'anell! Però m'he aguantat... Em reservo per quan els vegi (creuem els dits pq no hi hagi cap impediment!!!).
- Bé, doncs, això... Ja li ho comento al profe i us dic alguna cosa per veure com ho podríem fer, d'acord?
- D'acord.
- Merci!
- Déu.

He corregut a trucar a ma germana i s'ha mort de l'emoció -encara està nerviosa, diu. I llavors he pensat que puc anar a gravar entrevista amb el MiniDisc... He trucat al Genís i ja m'ha dit que vagi a un assaig la setmana que ve!! Oooooh, com m'ha alegrat el dia, de debò!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»