diumenge, de març 30, 2008

Comandant Armando Rampas

Sóc l'espectadora silent d'algunes desenes -poques- de blocs i fotoblocs aliens. De persones que no conec ni coneixeré mai; de persones que van anar amb mi a escola o a la universitat; amics, amics d'amics, de coneguts i saludats, persones que llavors em trobo al tren o em creuo pel carrer. Envejo les guapes i modernes. Alguns em cauen bé; altres, els odio i les ties, massa perfectes, fan ràbia -potser més aviat enveja coxtina- ; em fascina llegir les bitàcores d'adolescents i posar-me la mà al cap -com si fos una iaia- al llegir 'os kiero, nenissss!'. Potser estic malalta, però em fascina.
Diumenge podré compartir jornada laboral amb un blocaire que trobo molt estimulant. Vaig coincidir amb ell en un sopar, i des de llavors no hem parlat més; de fet, amb prou feines ens hem vist. M'agradaria dir-li que em diverteix molt els vídeos i textos que escriu, que de fet m'encanten, però corro el risc que pensi que estic pirada i que tinc molt temps per perdre.

2 comentaris:

susanna ha dit...

ei noieta!!!
la direcció no està en el de glics, esta en el blog www.pequerrechosfiltrados.blogspot.com :) que estàs pensant en comprar-te un vestit de nóvia¿? jejeje

i merci per l'adreça, ara mateix u tinc complicat però ma germana ja m'ha dit que hi passarà i em comprará alguns cosa jejeje

Ju ha dit...

Hola maria antònia!....t'he trobat...jejeje