diumenge, de març 30, 2008

L'eròtica del waterpolo

He arribat amb 5 minuts de retard. He passat davant d'alguns d'ells, amb la pell humida i els pectorals i abdominals marcats, la pell tersa i els glutis ben rodons. He pujat a la graderia i he plantat el trípode. Odio anar a gravar esports; almenys avui aquests cossos serranos m'alegren la vista, he pensat.
Mentre moria de calor pel vapor de la piscina i feia esforços per gravar el partit de forma mínimament decent, he sentit que mencionaven el nom d'un dels jugadors per megafonia. I resulta que anava amb mi a l'institut. He recordat com les meves companyes bavejaven al veure'l amb l'slip quan fèiem natació; ja era el tros d'home que és ara, tot i que llavors no tenia ni un pèl i ara sí. No he gosat baixar saludar-lo; amb prou feines es deu recordar de mi.
Ha acabat el partit i he demanat sisplau a l'entrenador si el podia entrevistar i si m'aconseguia també un parell de jugadors. El primer ha estat un noi jovenet, de metre setanta cinc, llavis de cirera i dents de marfil. Sergio, m'ha dit que es deia. Mentre parlava amb mi es despentinava els cabells, humits i abundants , amb la mà dreta; i llavors em mirava, només amb aquell slip, les gotes de suor que li regalimaven capritxoses per l'esquena i el pit, i em regalava un somriure de noi de 20 anys. Vaja, espectacular. L'erotisme del moment l'ha trencat una veu masculina que venia del públic que ja marxava de la graderia: 'Háblale de la empresa de tu padre!!!'. He mirat al lloc d'on venia la veu. Sí, aquest guaperes sembla el Mel Gibson i sí, jo amb aquest tio havia anat de festa i fins i tot de cap de setmana... 'Te acuerdas de mi????????', li he dit. I merda, no em venia el seu nom al cap; només recordava que es dedicava a l'alumini. 'Yo era la novia de R...!', ostras, 'Angels?'. I sí, sí, R., como tú siempre dices, tengo buena memoria pero para cosas banales y no para el nombre del carpintero de aluminio, hermano de tu amiga y que en Nuria se probó mi jersey. Incluso sé cuánto cobraba entonces porque lo vi cuando sacaba dinero de un cajero. Pero no recuerdo cómo se llama.