divendres, d’agost 25, 2006

Parakaló!

Ja torno a ser a casa després de les tan esperades vacances a Grècia. Al llarg dels 12 o 13 dies que m'hi he estat, m'he pogut fer una idea de com és el país i he tingut l'oportunitat de conviure amb els meus amics de l'Erasmus i amb la família de la Joanna, la meva amiga grega. M'he inflat de feta, per poc he tingut un coma diabètic del sucre dels pastissos que s'hi fan i gairebé que he acariciat l'orgasme amb els plats que ha cuinat la seva mare. Per la meva sang hi corren no litres d'ouzo, sinó de cafès frappé en totes les seves versions -perennes a la mà dels grecs-, i a les meves pituïtàries encara hi roman l'olor de la canyella, la mantega, la mel i l'orenga. He tornat amb algun quilo més..., però no goso pesar-me.
Encara he de revelar les meves fotos, però ja tinc les de la Joanna i les de la Yvonne. Voilà les més xules...
1. La Joanna i la seva família menys el germà, que feia la foto, la Yvonne, el Tobias i jo. Som a Vitina, un poble del Peloponès, on vam sopar.
2. Un cafè de vora de la platja a l'illa de Skyros, una de les Espòrades.
3. Un pop assecant-se a Kymi, abans d'agafar el ferry cap a l'illa de Skyros.
4. Un pescador fent la migdiada al port de Linaria, a l'illa d'Skyros.
5. L'Acròpoli, de nit.
6. Posta de sol al temple a Poseidó, al Cap Sunion.
7. Jo en plan turista a l'Acròpoli, a quarts de deu del matí i a una temperatura de, com a mínim, 35 graus.













1 comentari:

Oscar V ha dit...

Àngles, benvinguda a casa!!Jejeje
Molt xules les fotos, pel que es veu i pel que dius, ho has passat de conya!
És una alegria poder haver sentit, ni que sigui un esboç, del gust, de l'aroma, de la música, del tacte i de la vista de Grècia des d'aquí...
Petons
Òscar