dimarts, de gener 01, 2008

Retrobament catòdic

Quan vaig estar d'Erasmus a Grenoble, vaig viure sempre amb la Salvina i, durant el primer mes amb una madrilenya molt pijeta que estudiava arquitectura i que no parava mai per casa. Responia a les inicials R. A. R. No parlava francès i només va venir atreta per les pistes d'esquí dels Alps; per això al cap de dues setmanes de ser-hi els seus pares li van fer una visita per portar-li l'snowboard. Deprés que deixés el pis, vam coincidir només una o dues vegades més. S'havia engreixat i parlava igual el francès que mesos enrere. Però ja no vam coincidir més. Mai més. I d'això en fa..., ara en farà 5 anys, ja...
Si una cosa es fa durant aquestes dates, són repassos del que ha estat l'any a la tele, des dels informatius, al Polònia o l'Alguna Pregunta Més. I precisament l'altre dia vaig veure l'APM..., i van posar el fragment d'un programa en què sortia un reporter que preguntava pel carrer no sé què... I una de les enquestades era ella!!!!!! Va ser un flaix, molt curt i ràpid. Gairebé no em vaig poder fixar en els detalls, ni en la veu, ni en els cabells..., però era ella i va ser estranya la coincidència. Quines coses!