dilluns, d’abril 30, 2007

Caca de vaca

És dilluns. He esmorzat un Almax -el dinar megahipercalòric a l'Arturo m'ha jugat una mala passada aquesta nit- i he anat a fer d'autòmata a la feina. He vist un pis a prop de Fontana que m'ha decebut, i ara ja sóc a la ràdio..., amb la feina feta i amb ganes de plegar.
Són dies d'astènia primaveral i d'estrès. Un còctel expolosiu, vaja, perquè si tens estrès i a sobre estàs poc productiu, l'estrès es multiplica. És un cercle viciós... Se'm belluga la parpella, de tant en tant, i dedueixo que és dels nervis. De tota la feina que faig al cap del dia -surto a les 8 de casa i arribo a les 23 passades- i de la que em falta per fer. De les coses que vull abastar però que se m'escapen de les mans. De fer infeliç i enfadar aquells que estimo perquè estic tot el dia fora de casa, quan la veritat és que amb prou feines tinc temps per a mi mateixa.

2 comentaris:

FANZINOSIS ha dit...

Ei! Hola!
No ha ido bien lo del piso de Fontana? vaya...lo siento.
Ya encontraréis otro.

1 beso.

FANZINOSIS ha dit...

Pues estuve currando el lunes y por la noche fui gratis a ver a Fu Manchu, un grupo de stoner en el Apolo2. Ayer descansé.
Suerte con la búsqueda y gracias por visitar Fanzinosis.
:P