dilluns, d’abril 23, 2007

La vie change, de temps en temps



Sí, de vegades la vida fa voltes inesperades. Suposo que aquest és dels pocs al·licients que té un al llevar-se: pensar que aquell dia pot arribar a ser decisiu o que, si més no, pot passar alguna cosa que faci que l'endemà no sigui com haguessis pensat. En qüestió de dues setmanes he passat de portar una vida més o menys relaxada a estar pluriempleada -no sé pas si això es pot dir en català, però permeteu-me que no ho miri al diccionari. Classes, pràctiques de 18 a 22h en el programa de l'home de la foto -no em sentireu en antena, però sí que podreu escoltar les notícies que redacto i, alguns dies, optar al sorteig d'un sopar per a dues persones en un restaurant escollit per mi. I bé, des de fa una setmana treballo també a BTV. La feina, de moment ho és tot menys motivadora i creativa. Però bé, tot és començar en aquest món. Ja veurem on em duu tot plegat. Wish me luck... Espero sobreviure i mantenir un mínim de vida social i familiar!

6 comentaris:

Oscar V ha dit...

Àngels! Què bé tornar a veure lletres noves per aquí...
A veure si tens alguna estona lliure i quedem...
Petons estressats...

FANZINOSIS ha dit...

Bona sort, pit!
Ara mateix estic escoltant el programa, però em sembla que arribo tard a les noticies...
Quin restaurant escolliràs?

Pit ha dit...

Ei!!! Avui ha estat un dia peculiar perquè era Sant Jordi... Però al final les notis han sortit al final i les trucades les he fet, en bona part, jo! I han dit el meu nom, l'has sentit?

Nu ha dit...

Xata!! On treballes de BTV?

Pit ha dit...

Ei!!!! De moment com a productora-documentalista! Una feina, per ara, alienant. De moment em va bé perquè no he de pensar gaire i així no m'atabalo més del compte. El temps dirà!

Pit ha dit...

Per cert, el meu francès està tan rovellat que no sé si és correcte. En tot cas, s'entén. Signat:

Ara. Perfeccionista