dimarts, d’abril 24, 2007

Aquella nena que anava a l'insti amb mi


Sèrie d'autoretrats de Marta Castro, àlies Kahlo
Fa temps, vaig conèixer aquesta noia de la foto. Era la germana d'una amiga de ma germana, i feia un curs menys que jo a l'institut. Era maca i addicta a la Coca-Cola i als Smarties, però semblava bastant pàmfila. Fa temps, va crear el seu bloc, i allà hi penja recomanacions musicals, vídeos del youtube i escrits, i autoretrats en pilotes. No sé si m'agrada o no, però admeto que té alguna cosa. Potser és el seu punt d'exhibicionisme, allò que m'atreu. A mi, i a la mitjana de 2.500 o 3.000 lectors diaris que té. Aquesta sèrie de fotos, sense anar més lluny, em va fer somriure.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

no diguis el seu nom, potser no vol que se sàpiga.

Kahlo ha dit...

Uo, semblava bastant pàmfila. Bueno, m'en alegro d'haver-te fet somriure amb la fotografia i molta sort amb tot.

un saludo

Pit ha dit...

Bé, ella mateixa diu el seu nom.
Kahlo! Espero que no t'hagi sabut greu! És així com et veia, però amb prou feines et coneixia, o sigui que no m'ho tinguis en compte. Gràcies pel comentari.

Àngels

Oscar V ha dit...

Ostia Àngels...mirant aquesta noia he recordat que fa un temps me'n vas ensenyar una fotogorafia i em vas preguntar què en pensava...i buf...realment té fotografies molt suggerents...
Has rebut el mail del Summercase que et vaig enviar?
Petons estressats i falts de son, també...