dimecres, de setembre 12, 2007

Deixeu-me que sigui perfeccionista...

...i que us digui que ja se que les entrades que vaig fer ahir son una caca, i que la que fare avui tambe ho sera, perque m´estic pixant despres de prendre´m una cervesa molt rara i una pinya colada, i perque estic morta de son i perque quan conec gent tant interessant i inquieta com la que he conegut aquests dies m´adono que em falten moltes coses per fer a la vida i em sento com petita.
He sopat en una casa okupa de l´est de Berlin, que ara ja suposo que es legal del tot. Hi ha un cine, bars, galeries d´art. Molt xulo tot plegat.Erem al barri de Mitte, i hi deuria haver com 15 prostitutes per quilometre quadrat: amb botes altes, texans apretats i pits turgents; cabell llis.
Dema apurare les hores que em queden per fer una volteta per Prenzauer berg, que diuen que es un barri molt xulo. No crec que el mati em doni per gaire cosa mes, entre esmorzar, fer la bossa i tota la pesca.
Vaig a fer un pipi i a posar-me un pijama. Bona nit!!

2 comentaris:

Sergio ha dit...

T'ho estas pasant bé eee en el mini viatge! koneixer a gent interessant sempre es algo molt bo! jo tinc ganes d'anar a Berlin, deu ser diferent. En la reunió aquesta de gent important no t'has de sentir fora de lloc! tu ets ambientòloga i periodista! k més vols jejeje xo bueno es normal.

MOlts petons! k vagi tot molt bé i fins aviat!

Anònim ha dit...

kolwitz platz!