dimarts, de setembre 11, 2007

Neuer post

El hall del meu hotel de 5 estrellesArribo de nit, demanes un taxi i un home que parla arab pel sin manos -si no es que esta pirat i parla sol, que tambe podria ser- em porta al Swissotel, a Charlottenburg, el barri pijo de Berlin. El recepcionista es simpatic; amb el seu somriure noto que li faig gracia. Em dona la clau i un val per un coctel de benvinguda, que degusto poca estona despres d´haver deixat els drapans a l´habitacio. Vaig amb els texans i la samarreta amb el dibuix del Tim Burton que em va regalar la Carmen pel meu cumple; em sento una mica fora de lloc, entre tan executiu transnotxat. Al cap de poca estona vaig a l´habitacio. Es tard, ja; mes enlla de mitjanit. Pijama i zapping..., i m´embolcallo com un cuc de seda amb el nordic flonjo i el milio de coixins igual tous com un barbapapa. Bona nit i bon dia, Berlin.