dilluns, d’octubre 15, 2007

La Nadia és aquí

És a Sitges, recuperant forces i pendonejant. Farà una festa dissabte a la platja, és el seu aniversari. Almenys això m'ha dit en un mail que semblava escrit a cuita corrents, semblava excitada de rebre notícies meves. M'ha fet gràcia contactar-hi; tinc ganes de veure-la. És estranya, peculiar..., però en el fons és entranyable. Diu que em trucarà aquesta tarda, per quedar un dia d'aquests; potser coneixerà l'Oriol, un amic meu que, per feina, s'estarà un any a Londres a comptar a partir de gener i que necessita un lloc on viure. El pis NO és l'hòstia, i ella segons com és un pal de tia, però és acollidor, està ben bé al rovell de l'ou i hi ha de tot..., i pel preu (130 lliures a la setmana -uns 200 euros...) està bé.

1 comentari:

Anònim ha dit...

si que estàs ocupada amb la nàdia que fa dies que no dius res! :)