dimecres, d’octubre 25, 2006

Cockney vs. Scottish



Quan arribi l'hivern i em pugui posar la boina, seré com aquesta de la dreta. Només em faltaran els guants de pell i la súper 8 i tenir accent escocès.

Avui he estat xerrant amb un escocès de la feina, divertidíssim i súper amable. M'ha estat ajudant perquè tenia un problema amb l'ordinador i no podia gravar el temps al servidor que tocava...
M'ha costat mig colló entendre què em deia... I li he preguntat: això que parles, és cockney? El tio s'ha tronxat..., i em diu: no, jo sóc escocès!
Que sigui de Glasgow i conèixer algun grup de la ciutat escocesa m'ha anat de conya per començar-hi a xerrar. Li he dit que a Glasgow hi ha grups molt bons: li he parlat de Belle and Sebastian, The Delgados, Camera Obscura i Mogwai... I això ha derivat cap al moviment de Manchester, cap a Joy Division, New Order, els Smiths -de nou!- i a la pel·li 24 hour party people...
Ha rematat la conversa dient que els americans són uns estúpids -m'ha assenyalat quins del nostre pis són dels EUA amb malícia- i m'ha dit que no em podia recomanar res de Londres perquè ell, amb els seus amics, l'única cosa que fa és quedar per emboratxar-se... Hehe.
M'ha agradat parlar-hi, i tot i la mala passada que fan jugar les hormones un cop al mes, he enfilat de nou el camí cap a casa amb un somriure.

3 comentaris:

Oscar V ha dit...

M'agrada arribar la feina, encendre el maleït pc i trobar noves històries de la noia amb els ulls del mateix color i que viu i desviu a London. Quina gràcia que vagis topant amb gent tant interessant i pintoresca. A aquest noi li agradarien les meves noves vans amb estampat escocès...i què gran "24 hour party people" i el so manchester. D'aquesta "city" et recomano David Holmes. No sé si t'agrada molt la música electrònica però aquest tio és molt bo. Ell va mesclar la BSO d' "Ocean's 11", on apareix la famosa versió del "Little Less conversation" de l'Elvis. Si els sents ja em diràs el que...
Scottish kisses!

Oscar V ha dit...

Per cert, just ahir em vaig comprar el cd que has posat com a fotografia al teu post. el tens? un monument a la sensiblitat...molt bo...
petons

Pit ha dit...

No! Jo en tinc un que no recordo com es diu... Crec que és el primer. Tinc entès que l'últim està molt bé! És una llàstima que al final no anés al concert per anar al partit del Barça Chelsea..., que total, va ser un avorriment i em va costar una pasta!