dimecres, de maig 02, 2007

Petites farses


Guille Milkyway
Potser sempre he viscut en la inòpia. Ja m'ho diuen, que sóc una ingènua. I és que fins fa pocs dies no em vaig assabentar que els cinc txitxarel·los que surten als videoclips de La Casa Azul no són més que el resultat d'un càsting, estilisme i playback. M'ho va dir el meu amic, aquell que em va deixar el CD del grup i em va dir que escoltés amb atenció les lletres, que són més agres del que es podria deduir per la melodia.
Doncs bé, La Casa Azul és Guille Milkyway, només un tio, que surt sempre amb un gorro amb què amb prou feina se li veuen els ulls. Va fer un càsting per escollir aquells que donarien la cara a la seva música. Ha creat un grup/alter ego dels Parchís o una rèplica dels germanastres que sortien a The Brady Bunch. Diu que això mateix havien fet els Archies. No sé, m'ha molat.
I per a aquells que no ho sàpiguen, mireu els enllaços...:
Como un fan: el guest starring és el Guille Milkyway.
La farsa en l'estat més pur. La casa azul a la Zona Disney.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Jejeje! no, si al final te van a gustar y todo!

"en noches como las de hoy vuelvo a brillar..."