dimarts, d’agost 21, 2007

Estimulant

Estanislau Verdet (a dalt), àlter ego de Pau Vallvé (a sota).
No sé encara si m'agrada la música d'Estanislau Verdet. L'hauria d'escoltar una mica més i amb calma per llavors treure una conclusió. El que sí que sé és que l'he trobat estimulant. M'ha agradat descobrir el seu bloc i m'agrada força la cançó M'agradaria ser un lemür. Té alguns versos molt xulos:
Voldria ser un cangur/per poder passar de tu/saltar i menjar herba./Podria ser un llimac/i bavejar amb dignitat,/no com un merda./M'agradaria ser un lemür/que no sé com són./I no pensar en tu./I no pensar en tu.
Tu podries ser un Mp3/per no ocupar tan lloc en el meu cor./O ser una gàbia i així jo
tindria excusa per estar tancat./M'agradaria ser Nesquik/per poder dissoldre'm ja./I no pensar en tu./I no pensar en tu.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

en Verdet és el meu nou heroi des que el vaig veure actuant l'altre dia a Rius i Taulet... l'hauré d'anar seguint d'aprop! A mi la cançó que em fa gràcia és aquella que diu: "per fer país, insulta'm en català" jeje

Pit ha dit...

Hi eres??!! Jo també! Poca estona, però hi vaig ser... T'ho havia dit mai que ets un...
Pixamandúrries llardós.
Vés a pastar fang, albercoc.
Australopitec, cul inquiet, gra de pus, llepafils, mala pecora,
passerell, flipamandonguilles,
mosqueta morta, torra castanyes,
xitxarel·lo, cagandanes, nas de porc????????
Bé, això ho diu en Verdet... Però és que crec que té raó. No sé qui em comentava fa uns dies que els insults en català s'estan perdent, que han deixat pas als gilipolles, maricon, o a renecs com joder..., o que s'ha optat per coses poc originals com capullo i fill de puta. Reivindiquem els torracollons, els malxinats i els titafreda!!!!

Anònim ha dit...

sabies que es veu que els jueus insulten en àrab? segons com es miri, té força sentit insultar en castellà...//*//