diumenge, de setembre 14, 2008

La rutina

Diuen que l'home necessita rutina i que, en la rutina, es poden trobar petites coses que fan els dies diferents els uns dels altres. Un exemple: a Exercicis d'estil, Raymond Queneau explica de 99 maneres una mateixa història. Jean-Claude Monet va fer més de trenta variacions sobre la catedral de Rouen.
La meva rutina acaba de començar, i no està malament. La feina és tranquil·la, en un entorn immillorable i amb un sou correcte. Sóc a prop de les botigues, de restaurants modernets i de la Massana -tinc ganes que comenci el curs ja i que el pati, ara ple de rodamons, s'ompli d'estudiants fashion i bohemis. M'agrada pensar que hi ha un cert ordre a la meva vida. Si bé, de vegades, m'angoixa pensar que tot és massa quadriculat, ara, tot i semblar estrany, rebo els horaris pautats amb els braços oberts.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ieeep!!!! M'alegra que la feina nova estigui anant bé, però què vol dir això de la rutina???? Encara no ens podem apalancar!!!!jjejeje. Ja estem per aquí, començant de 0 altra vegada. Aviam si trobem un dia per veure'ns.

Gerard