dilluns, de juliol 17, 2006

Algunes imatges del Summercase... (I)

El Manolo d'Astrud (quin home!!!) amb les ulleres de cul de got. M'és igual que sigui hipermètrop, baixet, estret d'espatlles i calb...
El Carlos Ballesteros, nòvio del Genís d'Astrud i veu d'Hidrogenesse, al meu costat, entre el públic.
La Cristina Brondo, el Bernat Lliteras en plan mod i la seva nòvia de metre vuitanta, el Jordi Labanda i amics a qui feia temps que no veia.
La companya de pis del Narcís que representa que està tan bona ballant amb uns pantalonets com una posseïda.
La gent que feia cua per anar al wàter ballant al ritme de Daft Punk.
El meu company de feina, una mica passat de voltes.
El Gruff Rhys, el cantant dels Superfurry Animals: qui pugués pillar-lo, a aquest... Uf!!!! O no? Mireu la foto...

2 comentaris:

Oscar V ha dit...

Què havies de fer gala de la teva presència al Summercase? Ens volies recordar a tots que tu hi eres? I et penses que m'has fet enveja per poder veure en directe New Order? I Fatboy Slim? I ballar a la vora del Jordi Labanda? Et penses que m'has fet enveja...?
DONCS SI!jejeje
Petons!
Òscar

Pit ha dit...

haha!!! em sap molt de greu, Òscar! Però segur que d'aquí a l'any que ve hauràs trobat una bona feina i hi podem anar!