divendres, de juliol 07, 2006

Mocs, vòmits, serradures i bambes Victòria

Aquestes són algunes de les paraules que definirien la meva experiència d'avui com a reportera del Diari de Sabadell. I és que la meva apassionant tasca és fer una sèrie de reportatges sobre els casals d'estiu que es fan a Sabadell. Avui, com que tenia el matí lliure -cosa poc usual- he aprofitat per liquidar-ne 3: Sagrada Família, l'Escola del Carme i les Escolàpies. He passat també pels Escolapis (el meu col·le, però no he pogut veure ningú del casal). Ha estat tota una experiència reviure les experiències que vaig viure en l'etapa escolar, sentir de nou l'olor de col·le i seure en una cadira de parvulari per fer una entrevista.
Em pregunto, però, si em pagaran un plus pel risc que em suposa ser susceptible de ser víctima del vòmit -o, com diem a casa, de la rojada- de Cola Cao amb galetes Maria que he presenciat només d'arribar a una escola, o dels mocs que penjaven del nas d'una nena -bastant més verds del que estic acostumada. No ho crec pas.
Tot i les tonteries que acabo de dir i que la meva feina no és tan apassionant com la d'un reporter de guerra, he d'admetre que ha estat una experiència xula i que miraré d'escollir les fotos i escriure el reportatge amb carinyo. Tinc la certesa que els nens que m'han conegut avui guardaran la pàgina del diari en què surten com un tresor i durant anys. I estaré orgullosa de ser-ne jo l'autora!
Foto: el grup dels petits del casal de les Escolàpies fent el taller de titelles.