dilluns, de juny 25, 2007

Estàs que te pees, Petita!

Pozí, pozí. No tengo abuela. Per un cop que surto mona en alguna foto la poso, no? És una estona abans del casament de la meva amiga de la uni Andrea la revetlla de Sant Joan, a Salou. Tot va sortir fantàstic, em vaig alegrar de reveure antics companys i vaig ballar i riure molt. I el menjar..., boníssim!!!! I no sé què em passa aquests dies..., deu ser l'ansietat pels exàmens -em moro de ganes d'acabar, i ho porto fatal...- però menjo com una llima. Si us dic què he berenat, flipareu: un croissanet de xocolata, síndria, 2 tortas d'arroz amb una mica de melmelada de gerds, un parell de talls de catalana, una mica de formatge i una llesqueta de pa amb sobrassada. Sí, inhumà. Aviat hauré de començar amb les amanides i les carns a la planxa.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

oh you chubby chubby sistah!

Anònim ha dit...

Tens tota la rao del món, surts super mona a la foto!! M'ha agradat molt.

You're sexi woman!!!!!!!!!!!!!!!

Daniel Gutiérrez Abella ha dit...

Surts mona, llàstima del fons de la foto. Te l'havies de fer a un lavabo? :P