dimarts, de juny 05, 2007

Dia Mundial del Medi Ambient


Avui, 5 de juny, Dia Mundial del Medi Ambient, comenco nova feina. Per sort, he tingut uns dies mes o menys de vacances, en que he pogut recuperar una mica de forces per encarar les ultimes setmanes del curs. He de fer molta feina, encara! Aviam com va.
Per ara, la impressio a la nova feina es bona. L'ambient de treball es tranquil, tothom em rep amb un somriure, cada dia anem a esmorzar i fins al 24 de juny treballare nomes 2 tardes a la setmana. A partir de llavors, fare jornada intensiva. Es el que te l'administracio publica, suposo. Tindre les tardes lliures per fer el que em vingui mes de gust... Quin luxe!
Si, com va dir el meu amic OVV l'altre dia a casa d'un amic comu, tinc el bloc descuidat. Potser es que aixo tambe va com per cicles..., i es que darrerament sento que no tinc gaires coses que em motivi explicar.
Per ara, i per compensar la meva absencia i les meves entrades, tant insulses, us regalo aquesta foto tant xula i que he robat d'un informe que estic llegint -en diagonal- sobre els objectius ambientals a assolir per la ciutat de Nova York l'any 2030. Un dels objectius es que tots els ciutadans tinguin un parc a menys de 10 minuts. La foto m'imagino que es el Central Park vist des de l'aire.

3 comentaris:

Oscar V ha dit...

En tant que OVV reflexat aquí...celebro l'entrada amb bon peu a la nova feina i l'activitat que se'n deriva per aquí...
petons Àngels!

Anònim ha dit...

Sheep meadow, probablement.

Daniel Gutiérrez Abella ha dit...

D'un amic comú?

Per fi has actualitza't!

petons