diumenge, de setembre 24, 2006

Anhels

M'encantaria ser prou forta com perquè em rellisqués tot el que diguin o pensin els altres sobre mi.
M'encantaria ser optimista i tenir sempre la certesa que els temps que vindran seran millors.
M'encantaria ser capaç de mirar sempre endavant i no preguntar-me què hagués passat si hagués dit o fet allò.
M'encantaria tenir sempre prou autoestima i seguretat en mi mateixa per creure'm especial, guapa i intel·ligent i no veure les altres noies i pensar que valen més la pena que jo.

2 comentaris:

Oscar V ha dit...

El fet de sentir-se especial un mateix comença per creure-s'ho un mateix. No et sembla que quan tu et veus més guapa, la gent et diu que estàs més maca? Penso que aquestes coses comencen en un mateix...així que l'únic que has de fer és posar fil a l'agulla. fa poc ho deia al blog, que aquestes coses sovint són més sentir que no pas ser...
Petons guapa.
Òscar

Pit ha dit...

Exacte. Gràcies, com sempre.
Un petó,
Àngels