diumenge, de setembre 03, 2006

Festa Major

Com a aprenent de periodista que sóc, avui m'ha tocat anar a cobrir el concert de la Rosana a Sabadell. El meu company del Diari no ha pogut venir i hi he hagut d'anar sola. Realment em fotia molt de pal, però, per sort, he pogut comptar amb la meva amiga Meli. Ara que hi penso, la tia està sent un contacte clau en la meva incipient carrera en el món del periodisme, ja que fa unes setmanes va ser ella qui ens va fer saber què s'havia fet d'uns documents d'alt interès històric -ella treballa en una empresa de gestió de residus i de containers.
Com que he arribat mitja hora tard al concert de la canària, li he demanat que prengués nota de les primeres paraules i cançons. M'ha fet molta gràcia retrobar-la, amb una llibreteta i un boli a la mà. Ho ha anotat tot. Ets un sol, meli. Tens mala llet, però ara que no ens veiem tant no la pateixo com a la uni.

1 comentari:

Anònim ha dit...

que tinc mala llet...ai senyor..bueeeeno una miqueta a vegades si...pero ara ja m'he fet gran i ho controlo més..jajajja
petonets