diumenge, de febrer 25, 2007

Col·lecció d'homes que voldria com a parella...

Manolo Martínez

Pels ses llavis, per la calvície, la panxeta incipient i per la seva veu, tant dolça. Per les lletres i els articles tant xulos que escriu. L'aniria a buscar quan sortís de la seva uni -sí, sí, fa un doctorat en filosofia a la UB...-, xerraríem de mil i una coses, aniríem en bici cap al Verdi a veure alguna pel·li en versió original i remataríem la nit amb un gelat a la pça. de la Revolució o un batut o una xocolata a la Granja La Nena -en funció de l'època de l'any, és clar. A l'hora d'anar a dormir, llegiríem junts Tot esperant Godot al llit i a l'endemà esmorzaríem croissants sucats al cafè amb llet a la terrassa del nostre àtic petitonet però lluminós a l'Eixample.

16 comentaris:

Anònim ha dit...

Stop it!
I think I wanna puke!

Pit ha dit...

Pq? Haha! Ja sé que és txorra-cursi! Però no n'hi ha per tant!

Oscar V ha dit...

I el Genís no perd oli gairebé...

Pit ha dit...

Haha, bé, és vox populi... El seu nòvio és el Carlos Ballesteros, de Hydrogenesse, si no m'equivoco... I són tal para qual.
No em diguis que no està dalinià en aquesta foto!

Anònim ha dit...

perdre oli?
aquest comentari m'ha semblat fora de lloc. Tu què perds? Testosterona mal entesa? FEIXISTA!

Oscar V ha dit...

Abans de titllar de feixista a algú...t'hauries de pensar-ho dues vegades...No posaré ara a explicar-te el significat de les expressions catalanes, del significat que se'ls hi dóna i de la homosexualitat.
Potser et falta una mica de sentit de l'humor i et sobra una mica de diarrea verbal, ESTÚPID/DA...
I almenys podries firmar, valent/a.

Pit ha dit...

Vinga, que hi hagi pau!!! Jo crec que l'ôscar simplement deia que el Genís tenia molta ploma i és cert, i no crec que pretengués ofendre ningú.

Daniel Gutiérrez Abella ha dit...

Feixista
1 adj Relatiu o pertanyent al feixisme.
2 m i f Partidari del feixisme o d'un règim dictatorial.
3 m i f Persona que s'imposa a les altres amb autoritarisme i violència.
Feixisme
3 Actitud autoritària, arbitrària, violenta, etc, amb què hom s'imposa a una persona o a un grup

Per tant, bon amic o amiga, aquí si hi ha algun feixista ets tu. Estic ben tip dels ultres de la tolerància que s’omplen la boca de bones paraules i s’autoaproclamen els hereus de Gandhi.

“Perdre oli” no és el mateix que dir, per exemple, “maricón al paredón”. No crec que el comentari estigués escrit per atacar a ningú. A més, les persones que s’enriuen d’elles mateixes sense recança, i em consta que l’Òscar n’és una d’elles, estan més “legitimades” a fer aquest tipus de comentaris que els que simplement “ataquen”.

I sí, tant a l’Òscar com a un servidor ens surt la testosterona "mal entesa" per les orelles. I?

Oscar V ha dit...

Gran Daniel, molt gran!
una abraçada plena de testosterona!
Recordes el concert que vam anar d'astrud?
'manel que el nen és un artista...';-)

Anònim ha dit...

Osti, OVV i Daniel, com us poseu per un simple comentari! Aneu directes a la yugular amb una mala llet bastant pueril, la veritat. Lo de la "diarrea verbal, ESTÚPID-A" sí que m'ha semblat una pixada fora de test (insultar em sembla patètic). I lo de les definicions del diccionari... buenu! sobren els comentaris. Aneu a muerte per una parida i això em sembla d'un infaltilisme preocupant. Crec que us preneu massa seriosament a vosaltres mateixos. I això és un problema, no us sembla?

Oscar V ha dit...

Carme...a tu et sembla una broma que et titllin de feixista?
A mi no...d'aquí la meva reacció. Perquè el meu comentari i la reacció de l'anònim han anat en direccions oposades...res més.

Pit ha dit...

Bueno, va! Aiaiai... Però si tot això són tonteries!

Daniel Gutiérrez Abella ha dit...

1. lo de les definicions ho he fet perquè bàsicament molt jovent d’avui dia no consulta gaire els llibres d’història (ni diccionaris) i insulta a la lleugera, sense tenir ni fava de la gravetat que per a mi implica, per exemple, ser feixista (curiosament, a mi, no m’afectaria que em diguessin maricon, gordo, sortit o pueril, cosa que has fet 2 cops).
2. Carme, no vaig a muerte per una parida ni perquè l’Òscar sigui amic meu ( de fet, he escrit perquè m’ha tocat els ous, no perquè li diguessin feixista a l’Òscar, que t’asseguro, de pas, que no ho és). Simplement m’ha fotut veure, un cop més, aquest tipus d’insults.
3. Reconec q l’Òscar en el moment d’insultar ja ha perdut la raó (un clàssic del pacifisme).
4. Accepto de bon grat que em tornis a dir infantil per fer una resposta enumerant, però ho trobo molt esquemàtic.
5. No he entès què has volgut dir amb “preneu massa seriosament a vosaltres mateixos”. Que som narcisistes?egoistes?egòlatres? agrairia explicació.
6. Salut

Pit ha dit...

No perdeu més el temps amb aquestes xorrades. Sou una mica rabiosos...

Anònim ha dit...

Infantils, rabiosos i...FEIXISTES!
jajaja

Oscar V ha dit...

Covard: que té por del perill, del risc, que no l'afronta.
Tan divertit és llençar la pedra i amagar la mà?