dimarts, de gener 23, 2007

Mató i habitacions llogades

Sóc al tren. Amb el bolso i la bossa amb els apunts al terra, entre les cames. El mató que he comprat a la Granja Viader, just a sobre. Tinc el mòbil entre les mans; m'adormo, i al cap de cinc minuts em truca el Marc. Diu que té les habitacions llogades. Llàstima, perquè el seu pis està molt bé. Xerrem uns minuts, li pregunto pel Vicenç, riem una estona. Com a mínim amb això del pis tenim excusa per xerrar de tant en tant. M'he quedat amb les ganes de preguntar-li si encara surt amb la C., aquella companya de classe que no tragàvem gaire... Segur que sí. I m'adormo de nou, i miro de no pesar figues, que si no, em moro de vergonya.

13 comentaris:

Oscar V ha dit...

Pesar figues????

Pit ha dit...

Sí!!! Hi ha molta gent que no sap què vol dir, això... Dels meus companys de periodisme, només el Quim ho sap! Segons el Gran Diccionari de la Llengua Catalana -i perquè llavors no diguin que tot això m'ho trec de la màniga...:
pesar figues: Fer becaines, endormiscar-se.

Oscar V ha dit...

AAAAAAAAHHHHHHHHHHHH...suposo que anar de modern i ser de la 'city' resulta incompatible amb saber aquestes coses...jejeje
Petons!

Pit ha dit...

Buuuuuuuuuuuuuuuu!

Daniel Gutiérrez Abella ha dit...

ni fer becaines ni hòsties...pesar figues és quan estàs assegut i el cap et cau a dreta i esquerra...snob

Pit ha dit...

apa, tio. He copiat literalment la definició del diccionari. Digues snob als de l'Enciclopèdia Catalana

Oscar V ha dit...

tooooooma!

Anònim ha dit...

ei moltes gràcies pel post... sempre fa il·lusió veure que hi hagent que et llegeix...
Merci
He estat fullejant, i si més no sembla interessant el que escrius, apa agregada a sitios favorito de internet, per no oblidar-me la direcció del teu blog. Et seguiré llegint
Bon cap de setmana

Anònim ha dit...

Censura chapter II

Anònim ha dit...

el que havies escrit no era un signe de debilitat, sinó un de valentia

Pit ha dit...

Vols dir, anònim? Hi ha coses que no sé si cal dir-les públicament, no creus?

Anònim ha dit...

Pit dijo...
Vols dir, anònim? Hi ha coses que no sé si cal dir-les públicament, no creus?

Si que ho crec, però dient aixo contradius tot aquest blog, massa íntim en ocasions

Pit ha dit...

Sí, ja sé que tens raó. De vegades em costa trobar el límit perquè, molt sovint, sento aquest bloc com el meu diari personal.
Gràcies, igualment, per dir que ho trobaves un acte de valentia. Jo no ho tinc tan clar.