divendres, de gener 05, 2007

Nit de reis

M'encanta la nit de Reis, i m'agrada veure que encara que ja som grandets, frisem per donar els regals quan amb prou feines ens hem acabat les postres.
Ahir va ser un dia estrany i una mica convuls. Per sort, va tenir coses bones: sembla que s'endeguen nous projectes per a l'any que comença... Un, en el meu Col·legi professional i que em molaria molt. L'altre, amb un amic tant hedonista com jo. No sé si finalment aniran endavant o, si em passarà com moltes vegades: vull fer massa coses i al final no puc fer res... Però si més no, m'alegra saber que hi són.
A la nit, em va reconfortar retrobar una mà -immensa, per cert- que va ser capaç d'escalfar les meves, sempre tan gelades (gràcies...).
M'he llevat i no hi havia ningú a casa, només el sol que entrava per la finestra i un paquet a sobre de la cadira que hi ha a l'entrada. Era un paquet immens i per a mi, i venia d'Alemanya! Era dels meus amics Tobias i Yvonne. L'he obert. Entre desenes de boles de paper de diari s'hi amagaven 3 bossetes de galetes de Nadal alemanyes (casolanes, bien sûr!!!), una felicitació i un calendari fet amb fotografies del nostre viatge a Grècia. M'ha encantat i m'ha emocionat, i m'ha fet adonar de com en són de generosos..., i que jo, de vegades per la mandra i d'altres per la falta de temps, no els cuido tant com ells a mi... Suposo, però, que mai és tard per fer-ho! Avui ja pensaré què els puc fer...
Ara no tinc la càmera a casa, però quan la tingui, faré una foto i la penjaré aquí.
Per cert, ara que hi penso, he tingut un somni ben estrany... He somiat amb pronoms febles!?

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Espero que els reis, en aquesta nit màgica, siguin força benèvols amb tu...
I també espero que et segueixin fent regals com aquestes mans (tant grans i juganeres, per cert) de que parles...
Una forta abraçada, Àngels
Òscar

Pit ha dit...

Gràcies, Òscar. No em puc queixar, m'han portat coses molt xules... Espero que no et portin gaire carbó a tu!!
Molts petons,
Àngels