dimarts, de gener 23, 2007

Nata fresca+t'estimo

A la sortida de classe he passat per la meva antiga feina. Un loft al Poblenou, a la cantonada del carrer Pamplona amb Almogàvers, gairebé al davant del Razzmatazz. Hi he anat a firmar uns papers i a recollir el xec d'una feina puntual que vaig fer per ells ara farà un mes. Retrobada amb ex-companys: dos petons, abraçades i somriures. Ens expliquem breument els canvis que hi ha hagut a les nostres vides i ens acomiadem.
Marxo amb un amic meu. Passegem del bracet mentre tanco els ulls per eludir les partícules que s'enlairen amb les ràfagues de vent. Anem al carrer Xuclà i el convido a un suís a la Granja Viader. Hi ha una muntanya de nata fresca i ben espessa, deliciosa. M'encanta aquest lloc: veure els retalls de diari antic, les imatges de la granja original, que és a Cardedeu -on vaig treballar, per cert-, i el mostrador ple de mató, nata, formatges, embotits, flams i iogurts. La llum groga, les taules de marbre i els cambrers que, vestits de blanc, semblen espectres que carreguen tasses i melindros amunt i avall.
M'alegro molt de veure el meu amic. Està guapo, li acaricio la mà i li recordo com l'estimo.
Quan ja sóc al tren, envio un sms al Marc, un amic d'ambientals mallorquí i molt maco, per si encara té alguna habitació lliure a casa seva.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

qui és aquest amic (amic?) tan important per tu? no té nom?

Pit ha dit...

Per què cal revelar-lo?