dimecres, de gener 03, 2007

Alguns bons propòsits (confessables) per al 2007

No són gaire ocorrents, però sí sincers.
- Perdre aquells quilets de més que arrossego des de fa temps.
- Deixar de mossegar-me les pells de les mans.
- Independitzar-me (amb el meu amic Xavi? Aviam si hi ha sort i ho fem!!! :-) ).
- Cuidar més família i amics.
- Intentar ser més ordenada.
- Treure les traces que queden de tu al meu cor i obrir-lo de nou (que cursi m'ha quedat). I'm on my way, i sembla que me'n surto. Ja gairebé no en queda res...
- Ser més positiva i optimista, i tenir les coses més clares.
- Tenir clar cap on vull enfocar la meva vida, però sempre intentant no entrar en una roda/inèrcia de què no pugui escapar...
- Fer algun viatge que m'ompli -només espiritualment, que ja he dit que per fora m'he de desinflar!!! Hehe...
- Aprofitar la vida d'estudiant, que no crec que ja torni a gaudir-la mai més.
- No deixar escapar les oportunitats que se'm presentin..., tant en els aspectes personals com professionals...
- Llegir una mica més, i escriure una mica més...
- Anar a Nova York a veure mon germà, i a Londres aquest trimestre per retrobar amics de la uni i amics fets durant la meva estada. Passar de nou pel Bar Italia..., i prendre-m'hi un capuccino...

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Ànims amb TOTS aquests propòstits, que no són pocs, i alguns més realitzables que d'altres...
Però et recomano que no els tinguis massa presents perquè poden crear insatisfacció i impotència...els propòsits són com les drogues, que no se'n parla però tothom sap on són i què ha de fer per recòrre-hi quan sigui necessàri...
Un petó senar.

Anònim ha dit...

Si que ha sonat cursi si. No cal fer públiques algunes coses, dona, que si no el que aconsegueixes és l'efecte contrari.

Pit ha dit...

Pesat!

Anònim ha dit...

Apunta't el meu bon propòsit pel 2007:
No deixar-te entrar a casa quan arribis a NY. Jaja! Boooooo! Booooo!
La Carmen si, però tu et quedaràs al carrer...

Pit ha dit...

Jaja!!!