diumenge, de desembre 31, 2006

Bon any nou


Sí, són els meus peus -els dits grossos, més llargs que la resta, els delaten. Hi ha gent que m'ha dit que són lletjos, però a mi m'agraden. Els vaig retratar aquest estiu en una illa grega, Skyros. Diuen que els grecs es caracteritzen per tenir el segon dit del peu molt llarg; els meus gens són tot menys grecs, doncs!
S'acaba un 2006 ple de canvis, de comiats i de noves coneixences, de coses bones i dolentes..., però sobretot s'enceta un any amb una mica d'incertesa i amb una llista eterna de bons propòsits i de coses per millorar... Espero que no es quedin només en això...!
Molts petons a tots!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Àngels, espero que aquest 2007 d'estètica numérica qüestionable et porti molts bons moments i que el gaudeixis amb intensitat.
Una abraçada ben forta,
Òscar

Anònim ha dit...

Ei Àngels!!! Re-Bienvenue en Catalogne!!! Jo també vull desitjar-te un gran 2007, que estic segura que serà molt millor que aquest 2006 que es tanca amb dos grans "uno menos"... jejejej un 2007 que comença ple d'espectatives (almenys per mi)i d'esport, jajajaja. Petó!