divendres, de desembre 15, 2006

Clissada...


Ahir em vaig 'emprenyar' una mica amb els meus companys o, més aviat, vaig passar vergonya... Veig que, si en alguns llocs em guanyo la fama de xafardera, en d'altres me la guanyo de golafre...
Va ser un dia molt estressant. Va haver-hi més feina del que és habitual i la meva companya va fer festa. Però semblava que alguna cosa m'alegraria el dia...

A les 9.58 del matí m'arriba aquest e-mail:
"Chavales, galletas recien hechas en la mesa comedor, la del al lado de alex!"

I a les 9.59:
"del marks and spencer. eh?"

Vaja, que com que tenia pressa per la feina que tenia, vaig anar corrent cap a la taula de l'Àlex. I allà no hi havia res. Només la capsa buida de les galetes que jo havia dut feia uns dies... I llavors els vaig mirar, estranyada, i tots es van fotre a riure: "has tardado 2 minutos, sólo 2 minutos!!!!". Quina vergonya! Em vaig posar com un tomàquet... Però bé, en el fons em va fer gràcia. Segur que, així, encara que només sigui per aquesta debilitat meva, no m'obliden. És trist, però, pensar que et recordaran per la teva golafreria i per haver-te après els horaris en què posen les coses bones a la cuina de l'empresa...
Total, que ahir vaig començar a currar a les 5.45 a.m. i vaig plegar a les 19.30 -admeto que algunes d'aquestes estones vaig mirar el correu i llegir blogs i fotologs d'amics, coneguts i, fins i tot, desconeguts i de qui ja sóc addicta-, però ho vaig fer sense cap galeta del Marks and Spencer desfent-se entre els meus sucs gàstrics. Sí que ja en tinc alguna al mitxel·lin o a la cartutxera, d'això n'estic segura...

Queden algunes coses interessants per explicar de la setmana que ara tot just s'acaba..., però no estic in the mood. Ja vindrà.
Em queda menys d'una setmana aquí, i ja m'atabalo... He d'anar de compres, a un concert i a un musical..., acomiadar-me dels companys de feina, de la Nadia, i de la resta de coneguts (amics?) i diumenge fer mudança cap a un hotel que hi ha a prop de casa, perquè la Nadia se les pira a viure a Sitges. Em fot pal haver de fer les maletes. I en teoria fer un treballet per la uni... A sobre, tinc molts mocs i mal de coll, i poc menjar i poc apetitós a la nevera i al rebost perquè l'he d'anar gastant abans de pirar (bé, vaig preparar mig quilo de tabulé però no m'ha quedat gaire bo i ja l'he avorrit).
Bé, bon cap de setmana i prometo més posts i més interessants.