dijous, de desembre 07, 2006

Més val tard que mai!


No sé de qui és aquesta foto, però em posa de bon humor
Tot just treia el tupper amb els tortelloni ai funghi que m'he comprat per dinar -deliciosos- que he vist que tenia un sms al mòbil. Pensava que era de la Chiara, per parlar de què fem aquesta tarda. Però no. Ha estat una sorpresa, i m'ha fet somriure. Són xulos els dies que veus que hi ha gent maca al món. El sms diu:

"Hi Angels. I just moved into flat 9&read your note. Perhaps a little late for you. But I should have internet from the 9th - you're welcome to use it for free. I hope you're enjoying your job - I, too, am a placement student (doing various 'green jobs'). Owen"

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Vaya, encara queda gent maca...
un bacio.
Per cert, la foto sembla extreta de "Jules et Jim"...
Bisous, germaneta!!

Pit ha dit...

Tens raó, no se te n'escapa ni una... Un petó!

Anònim ha dit...

bonic, bonic...
aquest estiu vaig veure aquest pelicula i em va colpir bastant...
fa dies grisos aqui...
salutacions
ciao
m'qu'

Pit ha dit...

L'hauré de veure, doncs...!
Aquí el dia és gris i gèlid! Però avui hi ha sopar de Nadal amb els companys de feina, i segur que farà que sigui una mica més càlid. Salutacions!