dimecres, de desembre 13, 2006

El dilemma: Jarvis o Ocean Colour Scene?


No comptava que tindria tanta bona sort... Fa un mes vaig comprar una entrada per anar a veure els Ocean Colour Scene amb la Chiara aquest dissabte. És precisament el dia que el Jarvis Cocker actua a Londres. Les entrades fa segles que estan esgotades, i Bloomberg en sortejava 2..., i m'han tocat. Què faig? Em fa molta gràcia veure el Jarvis, més que els Ocean Colour Scene, però per aquests últims he pagat una entrada de 27 lliures i deixaria penjada la Chiara... De moment ella mira de trobar algú amb qui anar-hi. I jo, potser com l'altre dia, no tindré ningú que m'hi acompanyi? Ma germana diu que mirarà bitllets per venir, aviam si és veritat!
Cançó: Don't let him waste your time, del Jarvis. L'única que he sentit del nou disc...

9 comentaris:

Oscar V ha dit...

aaaaaaahhhhhhhhhhhhh!!!!!!!Jo vull anar a veure als Ocean Colour Scene! No sabia que t'agradaven...són una de les meves bandes preferides!!!Tan de bo pogués comprar-te jo l'entrada...snif...I poder cantar The day we caught the train i SO low...petons i deixa en Jarvis!!

Pit ha dit...

Joder, és que no sé què fer ni com... I personalment em fa més gràcia el Jarvis, també pel fet que és difícil aconseguir-ne entrades...
Dels Ocean Colour Scene m'agrada també The day we caught the train, Mechanical Wonder i The Circle. No els he escoltat gaire, però...

Anònim ha dit...

no hi ha color!!!!!!!!
jarvis, jarvis, jarvis....
els OCS son bons nois i prou!!!!
jarvis es una estrella de les que no en queden...
sis plau.....
no t'ho podries perdonar....
salutacions
ciao
m'qu'

Anònim ha dit...

jo vinc. quan on i com?

Pit ha dit...

Dissabte al vespre! Toca a Roundhouse, a Camden.

Daniel Gutiérrez Abella ha dit...

Angie,

Dir-te q si no vaig errat el senyor Jarvis actua el 22 de desembre a bcn, concretament a la gossera municipal (altrament dita Razzmatazz). OCS estan bé (tampoc conec moltes cançons seves) però em semblen una versió edulacorada del beatles.

Així q pots veure els OCS a London (i fardar de ello de por vida) i l'ex Pulp a bcn.

Actua amb conseqüència doncs i tingues sentit "common" (quin gag més bo m'acab de sortir).

Oscar V ha dit...

Molt bé Daniel...he quedat frepat amb la teva cultura musical que has desplegt de forma elegant. Però el comentari de "versió edulcorada dels Beatles" sobre els OCS tot i no ser desencaminada, m'ha sembla pejorativa, company...
Sonen a Beatles i això els fa grans però tenen el seu caràcter i el seu estil, no creus?
Entre tu i el Miqui Puig m'esteu destrossant una de les meves bandes preferides...aaaaaaaahhhhh....Tinc símptomes depresoris...
Però bé, ho accepto. Però encaixo millor el comentari del mestre de LAV que el teu, perquè si no recordo malament, em va semblar escoltar Julieta venegas al teu cotxe, pot ser Denis...???
Petons!

Pit ha dit...

I jo defenso la Julieta! A mi m'agrada, i forca...! Que sigui mes comercial o mes 'easylistening' no vol dir que sigui dolenta...!
Dani, no se si pel Jarvis encara hi ha entrades. Les d'aqui a Londres van volar...

Daniel Gutiérrez Abella ha dit...

Ja vaig admetre ser un fan de la cançó de la julieta "limón y sal". Però com s'acostuma a dir, 'quien esté libre de pecado'...