dilluns, de desembre 25, 2006

El viatge de tornada

El comiat va ser emotiu. M'imposen massa, aquells moments en què sóc la protagonista, l'homenatjada. Crec que aquesta és una de les raons per la qual em faria pànic casar-me: no suportaria ser observada en el moment que camino cap a l'altar, mentre el meu (afortunat, és clar) futur marit m'espera per enllaçar-nos...! Bé, la qüestió és que ens van cridar a la Violant i a mi per donar-nos una agenda amb fotografies de Londres i una postal signada per tots... No vaig ser capaç de dir res, vaig plorar una mica..., i em vaig sentir una mica bleda...
Vaig recollir les coses, signar els papers i les de recursos humans em van acompanyar fins a la porta, no fos cas que m'endugués informació confidencial (!). Vaig anar a comprar unes coses i vaig tornar al cap d'una estona a buscar l'equipatge i acomiadar-me, aquest cop com a suposada 'visita' de la meva companya (la recepcionista em va preguntar: "ha estat mai, aquí?"). Vaig agafar les maletes, em vaig acomiadar de tots i vaig sortir esperitada per anar a agafar el tren amb els meus altres tres companys: el Javier, el Ricard i l'Ariadna. Sort en vaig tenir d'ells, que em van ajudar amb l'equipatge!
L'avió va sortir amb una mica de retard degut a la boira, però vaig agrair fer un últim cafè a l'Starbucks de Stansted amb els meus ja ex-companys, i acabar de xafardejar una estoneta. Els trobaré a faltar!