divendres, de març 23, 2007

Canvi climàtic

L'altre dia tornava cap a casa-tard, com molts d'aquests dies degut a treballs i coses per l'estil- amb els FGC. Abans de fer una becaineta, vaig fullejar l'ADN. M'agrada aquest diari. Té un disseny molt maco i els continguts trobo que són prou dignes. Hi havia una doble pàgina central, i a la part inferior esquerra uns testimonis que explicaven com detectaven els efectes del canvi climàtic en les seves vides. N'hi va haver un que, no sé per què, però em va encantar. Era el testimoni d'una senyora grandeta, de gairebé 70 anys, que deia: "els cucs de seda dels meus néts han sortit més aviat que mai; no tinc morera per donar-los, els he de donar enciam". Potser us sembla una txorrada, però a mi em va semblar molt poètic. Una manera molt senzilla i gràfica de veure en la natura i la vida quotidiana com ens està afectant el canvi de les temperatures... És una llàstima que, quan em vaig despertar, amb les ganes que tenia ja de baixar del vagó, se'm va oblidar de retallar aquell trosset...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ostia nena, al final em fare fan del teu bloc! jejejeje Es molt xulu això dels cucs de seda. Tb ho trobo un bon exemple molt macu. Aaa tb dono un vot positiu al ADN!!!!

Petons! xaoooo