dilluns, de març 12, 2007

Sí!!!! + crida popular


Després d'una estona de no mirar el mòbil, he vist que tenia un missatge. I era del Club de La Vanguardia... M'han tocat dues entrades per anar a veure el Gruff Rhys al Razzmatazz el dia 21!!! En un concert al qual només es pot accedir amb invitació. El millor de tot ha estat quan he trucat a la meva germana per dir-li-ho, i m'ha dit que a ella també n'hi havien tocat dues! Amb això, arribo a la conclusió que a aquest tio no el coneix ni Cristu, o que els que el coneixen no compren La Vanguardia els dies que surt el Què fem. Ara és qüestió de buscar candidats/es perquè ens hi acompanyin. Deixeu referències aquí -altura, pes, color d'ulls, edat, interessos -i el que vulgueu- i les raons per les quals voldríeu venir al concert -si és perquè voleu compartir una vetllada amb una noia tant maca, simpàtica i interessant com jo guanyareu uns quants punts!!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

jo!

Anònim ha dit...

mmmmmmm... jeje... jo també les tinc... jeje! així que no participo!! La setmana vinent enviaré un mail perquè em confirmin que estic a la llista, doncs m'ho van confirmar el mes de gener i a veure si s'han oblidat de mi!! jeje!!
Encara no entenc ben bé aquest concert, en principi només era per periodistes, ara veig que regalen entrades, hi trobo una mica més de sentit ara!
Apa que vagi bé!