dijous, de març 15, 2007

La science des rêves


He anat al cinema; últimament ho faig menys del que voldria. He anat a veure una pel·lícula que m'ha encisat...: La ciencia del sueño -potser la traducció més fidel al títol en francès hauria de ser La ciència dels somnis, però ignoro si el títol original és en anglès o en francès. El director és Michel Gondry. Sí, el que feia els vídeoclips de la Björk, aquells tant xulos.
El Gael García Bernal guapíssim -i ho fa molt bé- i la Charlotte Gainsbourg, la filla del Serge i de la Jane Birkin, també m'ha agradat molt. Sens dubte, la poso a la llista de les meves pel·lis preferides. Té molta màgia..., i és fàcil sentir-se identificada amb el paper del Gael, l'Stéphane.
L'amic que m'hi acompanyava m'ha dit que era una pel·li que feia molt per mi; m'ho prenc com un compliment!

3 comentaris:

susanna ha dit...

És una peli que tinc pendent d'anar a veure amb la meva bessona, tot i que "Olvidate de mi" no em va acabar d'agradar gaire.
Crec k aquest cop els dos actors estan molt ben escollits, la Charlotte després de veure-la a 21 gramos, amb aquell paper tant amarg i... que dir del Gael Garcia Bernal!¿?
No fa gaire vaig veure a Silenci? una entrevista que li feien al director, un tio peculiar...

susanna

Pit ha dit...

Gràcies pel comentari, Susanna! Doncs jo crec que aquesta t'encantarà! Ja veuràs.

Una abraçada,

Àngels

Ka_Ka ha dit...

Bravo! :)