dissabte, de març 17, 2007

Col·lecció d'homes que m'encantaria tenir com a parella...


...el Jarvis -que aquí s'assembla al Risto. Perquè m'encanta la seva veu, com es vesteix, com balla. Perquè sóc una dona pràctica i porta jaquetes més petites de les que li toquen, i així tindria menys tela per planxar (en el cas que jo adoptés el rol de mestressa de casa, que ja veuríem!). Pel seu sentit de l'humor i intel·ligència, i perquè sabria explicar molt bé els contes als nostres fills.
Viuríem al 3ème Arrondissement de París, al Marais. Els diumenges, esmorzaríem croissants de mantega i un café au lait a la terrassa d'una cafeteria de barri, aniríem al Pompidou a veure alguna exposició de fotografia i passejaríem fins a la place des Vosges. Al vespre, aniríem xino xano pel quartier latin i, després de veure The Rocky Horror Picture Show al cine que hi ha a la rue Galande, aniríem a sopar al Galerie 88, un restaurant que m'encanta...! Tinc ganes de París...

3 comentaris:

Daniel Gutiérrez Abella ha dit...

M'has caigut als peus amb lo de la planxa :(

Pit ha dit...

Apa! I was just kidding!

Oscar V ha dit...

ja has vist 'Paris, je t'aime'???
una bona sobredosis de romanticisme parisenc...Oh...mon amour!
A mi em va agradar força...
Petons afrancesats!

PD: m'encanta que segueixis amb la teva col·lecció de barnussos propis!;-)