divendres, de març 16, 2007

Tirar pilotes fora

Un dia uns companys de classe em proposen d'anar a jugar a pàdel. Em poso els pantalons de fer esport que feia anys que no em posava; una samarreta qualsevol, uns mitjons verds de topos blancs i les Puma que porto per vestir de carrer.
Tot i haver jugat -i competit i tot- a tennis durant set anys, en agafar la raqueta i començar a jugar m'adono que alguna cosa em deu haver passat per haver oblidat com es fa el revés; de vegades, ni tan sols toco la pilota. D'altres, xoco contra la paret i no la toco. Suo, i noto com em bull la cara. Renego -malxinaaat!!!! M'adono que els meus contrincants només envien la pilota a la meva parella, si no és que tiren una pilota llarga, globus, de manera que toqui la paret i -com que saben que és el meu punt febre- la fallo.
Això, i els meus problemes per orientar-me -fins i tot a la meva pròpia facultat- em fan preocupar una mica. Dec tenir algun problema mental? I no parlo de problema psicològic -que això suposo que sí...- sinó cerebral, físic!!! Oh la la.