dimarts, de març 06, 2007

Corre, Pit, corre!


Versió del títol d'aquesta pel·li -Lola, corre, Lola- que no vaig arribar a veure mai -em vaig quedar amb les ganes- i protagonitzada per una tia que és el meu alter ego: és Franka, i està Potente. La Franka Potente, vaja. Queden dues setmanes pel final del trimestre: dues setmanes de taquicàrdia, d'insomni, i del típic arrepentiment en plan: coi, per què no m'hi vaig posar abans? La poca motivació no ajuda gaire; però no hi ha altre remei. Per sort, el viatget a Tenerife i, potser, un finde a França -encara per concretar: ei, vice, això va per la dinamització interna de l'associació- o a algun altre lloc són un petit oasi després de mesos estranys, de transició i de desídia, rematats per aquestes dues setmanes infernals.

4 comentaris:

Oscar V ha dit...

Aquesta noia s'assembla a la cantant de The Cardigans...ai mon amour...
Ànims per aquest sprint. Sense saber gairebé com sempre arribem a tot...
Petons!

noe ha dit...

Doncs sí, "Rennt Lola, rennt" es deia en alemany. Jo la vaig veure i la veritat és una peli força original i alternativa, gens comercial. L'actriu és molt coneguda a alemanya i de fet, arrel d'aki va fer moltes altres pelis.

Afanyem-nos nosaltres a córrer també, però buscant el sol de Tenerife!!!

Petons wapa.

Pit ha dit...

ai, ai!!! Merci pels ànims, els necessito! Tinc els ulls injectats de sang, mal d'esquena i fred. I només he redactat 1 pàgina de les 5 que hem de fer. Oh la la...

Pit ha dit...

Per cert, Noe. No sé si ho sabies, però crec que "Corre, Lola, corre" és, originàriament, un telefilm. I com que era bo, el van passar a la pantalla gran.