dimarts, de març 06, 2007

Mal de cap...

Periodisme de fonts..., demà entreguem el treball. Ho estic fent a última hora. La meva companya de fatigues estava molt cansada i ha marxat. No sé què en sortirà, d'això. Només sé que el meu ordinador i jo cada cop tenim una relació més íntima.
La noia que estudia davant meu recolza el cap sobre la taula per descansar; badalla. Jo ja caic pel cansament... I a sobre, demà tinc un examen per al qual he estudiat ben poquet.
Moment de distensió. Avui he vist:
- Una monja amb bambes.
- Una parella amb accent mexicà, que m'ha fet pensar en el doblatge dels Pitufos de quan era petita.
- Les entranyes del CCCB.
- Vestits que no em faria res tenir penjats a l'armari.
- El soterrani de la biblioteca, on hi ha revistes i diaris antics.
I altres coses maques que se m'han oblidat. He passat perl l'Arkham i m'he comprat l'últim llibre de Juanjo Sáez, que no sabia ni que existia: Buenos tiempos para la muerte. Me'l llegiria de tornada a casa, res millor que això per relaxar-se una estona..., però crec que m'he de mirar els apunts per l'examen de demà. Uffff...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

copiona

susanna ha dit...

no et desanimis!!!
el gerard m'ha dit que t'has fet un "currasso" fent la teva part de l'empresa.
susanna

Pit ha dit...

Gràcies, Susanna! La veritat és que estic bastant cansada aquests dies i, a sobre, em costa un culló concentrar-me... Una abraçada molt forta i merci per llegir-me!
Àngels