dilluns, de març 26, 2007

30 hores, 1.800 minuts, 10.800 segons


Els penya-segats de la platja de Los Gigantes, Tenerife
Són 30 les hores que falten perquè els 17 que emprenem aquest viatge ens trobem a l'aeroport de Girona. En tinc ganes... I tinc curiositat per saber què en sortirà d'un viatge que ens ha costat només 62 euros (avió i hotel), que no està en absolut planificat i d'un grup una mica eclèctic... Per més inri, i perquè ens sortís encara més barat, vam decidir que no facturaríem. Espero que al trolley m'hi càpiga tot i que pesi menys de 10 kg!!!
Mentrestant, mentre compro les hores, els minuts i els segons, acabo un treball de periodisme d'investigació sobre un llibre que vaig començar a llegir quan portava només un mes a Londres. Sort que només té 250 pàgines, que si no... !!! :-) Ja n'estic avorrida.

2 comentaris:

Oscar V ha dit...

Preciosa la història d'abans!
Molt bon viatge i gaudeix del sol i dels companys/es...
Petons!

PD: si trobeu en Yeremi aviseu...

Anònim ha dit...

que bo, quina enveja, jo també vull un viatge així, si pot ser la mar de divertit... apa gaudeix molt