dijous, de març 22, 2007

Lleó de caramel - Candylion


Un concert xulíssim, ahir. Un home -quin home!!!-, una dona, una taula i instruments de joguina. Jo, a primera fila, a 2 metres del Gruff Rhys.
Sembla mentida què es pot fer només amb una guitarra, un metrònom, uns ocells que funcionen amb corda, un xilòfon per a nens, i un tub que quan el fas girar a l'aire fa "uuuuuuuuu...", i amb samplers, és clar. Les fotos, com sempre que en faig, són pèsimes. Encara m'he d'estudiar el manual de la càmera nova...

4 comentaris:

Oscar V ha dit...

Suposo que ahir, que era l'aniversari d'en Gaúxu, en Gruff cantaria 'Con carño'...no?
petons gal·lesos!

Anònim ha dit...

un plaer igualment!
Sí, el concert va ser divertit. Sincerament no me l'espera així. No sé, Havia escoltat el cd unes quantes vegades, però no havia atinant en que les melodies eren creades per coses tant sencilles com joguines. Va estar divertit, tot i que enacara em dol haver-me perdut a en J Cale (leconomia no està pa muchos trotes), tot i així va ser una molt bonica nit!
Fins la pròxima

Anònim ha dit...

gran concert!
Gràcies per convidar-me. M'ho vaig passar molt bé

Records!

Pit ha dit...

Em va fer molta il·lusió veure't, de debò! Jo també m'ho vaig passar molt bé. Un petó.