dissabte, de març 03, 2007

Tarda d'estudi...


Si us he de ser sincera, en el fons trobo a faltar la meva vida com a estudiant i treballadora: anar tot el dia amunt i avall, haver d'estar per mil coses més, el fet socialitzador d'anar a la feina i de saber que estàs aprofitant al màxim el temps. Potser és que només treballo bé sota pressió?
Ahir, sopar en un cubà millorable i birres en un local grotesc. No estava prou animada per una nit de festa; m'adormia una mica i vaig plegar relativament d'hora.
Avui, tarda d'estudi. Em costa posar-m'hi... Fa una estona, he fet un berenar amb ma germana per carregar-se d'ànims i d'energia: cafè amb llet amb la cafetera nova, pà de pessic de la mare, Nutella i melmelada d'albercoc. Espero que funcioni i avanci tot allò que tinc tant i tant endarrerit.
A la nit, fondue. Fa mil anys que no en menjo una! Em ve molt i molt de gust.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

això no es faaaa

Pit ha dit...

Calla, si tu t'estàs afartant de pastrami i galetes orgàniques -amb què pots jugar a l'Scrabble- made by Paul Newman. Sí, ja sé que com les coses que fa la mare..., no hi ha res. Un petó!!!!

Oscar V ha dit...

D'això se'n diu un dissabte hipercalòrica, no?
Forces per estudiar en vau agafar realment...