dimecres, de novembre 01, 2006

Gotham vs. Gotan



L'altre dia citava el Gotham Handbook... I avui cito The Gotan Project perquè els vaig a veure demà passat amb el meu gran amic Gigi -aquest nom només li dic jo; per als altres és simplement el Lluís. No els he escoltat mai, però després que aquest estiu -al Grec, crec- no pogués anar-los a veure amb un altre gran amic perquè s'havien acabat les entrades, em vaig quedar amb les ganes de veure què tal són... I'll let you know...

Àudio: alguna cançó de les que sentiré demà passat.

2 comentaris:

Oscar V ha dit...

Mmmm...una bona banda aquesta! M'encanta la fusió que fan entre el rock i el tango...és una d'aquelles propostes que donen sentit a l'etiqueta de "música independent". Com a àudio et recomano "Hotel Costes Etage 3" from Gotham Project...molt i molt dolça...
Petons!

Pit ha dit...

Gracies! La llastima es que he vist avui que al curro sortegen 2 entrades per the Divine Comedy i em smebla que he fet tard... I avui, per Cat Power..., i tambe crec que faig tard... Una caca!