dimecres, de novembre 15, 2006

Con las manos en la masa


És una llàstima que no se'm carregui al bloc la foto del cous-cous amb pollastre i verdures que em vaig fer l'altre dia per sopar. Aviam si puc penjar-la un dia d'aquests i entendreu per què a casa sóc la reina dels fogons...
Venia del cinema, quan el vaig preparar. Havia anat a veure un documental molt interessant sobre el Brasil que es diu 'Favela Rising'. Tracta de com uns tios creen un grup d'afroreggae (http://www.afroreggae.org.br/) i aconsegueixen que molta gent es dediqui a la música i no es fiqui en el tràfic de drogues. Em feia por que fos un pal, però vaig aprendre, em va commoure i a sobre em va permetre conèixer l'Institute of Contemporary Arts (ICA) (http://www.ica.org.uk/), tot un descobriment. A la sortida, vaig agafar programes d'exposicions i de festivals de cinema que es fan ara mateix, em vaig atabalar (és inevitable..., hi ha tantes coses que voldria fer, tants llocs on anar i tantes coses per veure que no sé per on començar!). Hi havia una botigueta amb llibres molt interessants, postals i d'altres gadgets, i no vaig poder-me resistir a comprar algunes coses. Entre d'altres, un parell de postals de l'Arnold Schwarzenegger: una amb una tovallola i l'altra amb un slip i ensenyant musculatura... Semblants a la que poso aquí. Encara no sé què en faré.
Amb tot, vist que part del meu sou se'n va en activitats d'oci, aquell vespre vaig decidir que tinc ganes de disfrutar: anar a exposicions i concerts, a patinar sobre gel al Tower Bridge o al National History Museum, i a sopar a restaurants exòtics.
Per això sempre que puc em porto el tupper a la feina, i em cuino cous-cous amb verduretes per sopar, que allarga bastant i està molt bo... Tot sigui per poder anar al cinema i a sopar a un restaurant Thai...

2 comentaris:

Oscar V ha dit...

I love your london lifestyle...
a lot of kisses!
Pd: sempre he dit que la cultura no és una despesa, és una inversió...
Òscar

Anònim ha dit...

Allarga el cous-cous tant com puguis i aprofita la pasta per fer aquestes coses que saps que només podràs fer a Londres.
Per sqv tot va bé: fa molt sol als matins i els vespres són frescos. Els carrers ja fa dies que tenen penjats els llums de nadal; no crec que triguin a encendre'ls.
Un petonet!