dilluns, de novembre 27, 2006

La dormeuse


Fotografia de la sèrie 'Les dormeurs' (1979), de Sophie Calle.
Oui, c'est moi... La dormeuse perquè m'he adormit una bona mitja horeta avui.
Això d'haver de llevar-se a les 4.35 a.m. un dilluns per anar a treballar és fatal... Després de dos dies seguits, divendres i dissabte, d'anar a dormir a les 4 de la matinada i llevar-me a la una, ahir a la nit no hi havia manera d'adormir-se...
M'he dutxat, vestit i rentat les dents i la cara en 12 o 13 minuts. En moments així, em pregunto com és que en condicions normals trigo més de mitja hora. Dec ser tonta, perquè podria dormir una bona estoneta més.
Resumint: estic fatal, m'adormo per les cantonades, tallo els vídeos a càmera lenta, m'han de repetir les coses dues vegades... Un desastre... Avui, a les 9.30 al llit!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

ja ja i ja!

Pit ha dit...

No t'ho creus, marica! :-)