dimarts, de novembre 28, 2006

Museu d'Història Natural


El Natural History Museum per dins...

Dissabte vaig visitar el Museu d'Història Natural. És a prop de South Kensington, en un edifici preciós tant per fora com per dins; immens.
A fora, ara hi han posat un mercat de Nadal bastant cutre, i una pista de gel força petita i superpoblada de patinadors novells i disposats a gastar-se almenys 10 lliures per hora.
El Museu d'Història Natural és molt didàctic. Per això estava infestat de pares amb nens excitats per veure els dinosaures i contents que plogués perquè així s'havien pogut posar les katiuskes.
Em vaig agobiar de tanta gent, només d'entrar-hi! Però ho va compensar l'entorn. Vaig pensar que em recordava a l'escola on estudia el Harry Potter (Hogwarts, si no m'equivoco).
Degut a l'agobiament, vaig decidir entrar a visitar una exposició de fotografia de natura a què em convidava Bloomberg -tenia una entrada per a dues persones, o sigui que vaig convidar-hi a una noia de la cua- : Shell Wildlife Photographer of the Year. De debò que va ser espectacular, em va encantar i vaig al·lucinar especialment amb les fotografies de les categories de nens de fins a 10 anys i de les dels nens d'11 a 15 anys... Ni jo, ara amb 26, les faria tant bé...!

Llibre: The catcher in the rye, del J. D. Salinger. Part de l'aventura del Holden Caulfield passa al Museu d'Història Natural (però de Nova York).
Una sèrie: Friends, perquè al Museu d'Història -també de Nova York, és clar-és on treballa el Ross!

Espero poder passar per NYC en els propers mesos i comprovar quin mola més...

Poso una mostra d'algunes de les fotos que em van agradar més:
Un banc de peixos al fons marí de Formentera


Unes hienes carronyant la pota d'un elefant a Botswana


Uns pingüins a les Falkland Islands -no sé on són, ho sento. Sembla que estiguin a punt de fotre's d'hòsties!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

vas bé, cirerer!

Oscar V ha dit...

molt bona la foto dels pingüins decidint qui es posa de porter per fer el partidet...