dijous, de novembre 23, 2006

Dolenta!


Sí, són jelly beans, però és que no sé com es diuen els óssos de goma!
Sí, sóc una dolenta..., perquè mentre la Nadia estén les seves xixes pel sofà i crida si el Madrid perd -és madridista, com no- mentre endrapa un ós de goma rere l'altre, jo agafo els drapans i em fugo sense fer soroll, per no haver de donar explicacions. I llavors es pensa que dormo des de les 9.30... I li diu a la Chiara que sisplau vigili de no fer soroll que jo ja fa estona que estic dormint i estic molt cansada. Ja sé que no és ser gaire transgressor, però té el seu punt d'emoció!

P. D. Carmen i Salvador! No li digueu res a la mare!

Cançó: Nowhere to run, versió de la B.S.O. dels Commitments

2 comentaris:

Anònim ha dit...

hottia...
del que m'he d'assabentar cagun la pell...

Oscar V ha dit...

àNGELS, VIGILA NO ET COMENCI A INVESTIGAR SCOTLAND YARD AMB LES TEVES TRANSGRESSIONS A LA VIDA PLÀCIDA EN COMPANYIA...JEJEJE

PETONS DE GOMA!