dijous, de novembre 09, 2006

In the mood for love


No estic gaire inspirada avui... Potser és perquè -contràriament a allò que tenia previst- avui em toca fer torn de matí i, per tant, vaig en cotxe a la feina. I és quan agafo el metro que veig i esquivo els commuters que, com jo, van a currar a la city; em trobo als repartidors de diaris gratuïts, que et somriuren i donen les gràcies quan els n'agafes un; sento les cançons dels músics al metro i l'aire fred que m'enrogeix les galtes. Vaja, que em passen més coses que veure el món a través dels vidres impoluts del Mercedes i que sento coses més interessants que el "Good morning" del conductor amb accent indi. I em vénen més ganes d'explicar les coses que sento i que observo.
Per això, a manca de ganes de parlar sobre res, he decidit posar aquesta fotografia de la pel·li del Wong Kar-Wai -molt xula- i titulada "In the mood for love". I aprofito per plantejar una pregunta: cal estar "in the mood for love" per enamorar-se, o aquestes coses arriben quan arriben? Jo sóc de l'opinió que t'enamores normalment quan menys t'ho esperes..., i que quan menys ho busques resulta que topes amb algú que et sorprèn... I per això, tant que (EM) costa enamorar-se (ME), no entenc que hi hagi gent que s'ho deixi perdre pel fet que no estan "in the mood"... Amb lo xulo que és... Tot i que admeto que, com em va dir el Nikos un dia, estar enamorat és una malaltia, de vegades un no-viure... Et fa sentir als núvols però també fa patir, et fa estar menys concentrat en les teves coses, però per altra banda també et puja l'autoestima i et permet afrontar els reptes del dia a dia amb un somriure a la boca...

3 comentaris:

Oscar V ha dit...

Deunido per no estra gens inspirada...Una bona dosi de teràpia filosòfica de bon matí. Si vols saber la meva opinió al respecte, crec que es té una visió massa platònica o massa tremendista sobre l'amor. Què vol dir que és una malaltia? Enamorar-se, a banda de ser una reacció química del cos, consisteix (per mi) en un procés d'acoplament i coneixença vers una altra persona. No crec en els amors platònics ni en els individuals...L'Antonio Gala va dir un cop que l'amor és una amistat amb sexe. Potser no va molt desencaminat...
Una abraçada,
Òscar

Pit ha dit...

Sí, hi estic d'acord amb el que diu el Gala... I segurament dir que és una 'malaltia' és una mica tremendista, I agree. Però és cert que la fase d'enamorament és una mica així..., la de l'amor ja no tant!

Anònim ha dit...

cada dia paso
cada dia miro
comparteixo i apunto, pero avui has tocat la fibra sensible de servidor...
adoro aquesta peli, els vestits, la musica tot i ella...
si pilles el dvd en el extres ensenyen com fan a mà!!!
els vestits...
lo millor desde el nord de barcelona
petó
adeu
m'qu'