dilluns, de novembre 27, 2006

Vivienne



Divendres, després de la feina, vaig afanyar-me a anar a l'Institute of Contemporary Arts (ICA). Després d'una odissea de viatge (la línia de metro que havia d'agafar es va suspendre i per arribar a la meva destinació vaig haver de canviar 3 cops de metro), vaig arribar a la meva destinació. L'objectiu era assistir a una xerrada d'un periodista de la secció de moda del Sunday Times. Va ser divertit i interessant, però admeto que el cansament em va poder...
Tot seguit, pàl·lida, amb la melena pèl roja recollida, un vestit de vellut negre i una copa de vi negre a la mà, va aparèixer la Vivienne Westwood, cèlebre dissenyadora de moda, 'creadora' de l'estètica punk i la dona que vestia els 'Sex Pistols'. L'entrevistava una tal Brenda Polan.
La veritat és que no em va entusiasmar ni sorprendre gaire res del que va dir. Em va semblar divertida i peculiar. Perdia el fil de la conversa cada dos per tres, s'enrotllava com una persiana i es disculpava per fer-ho. Ho deia mentre es posava la mà al front. En el fons, però, com qualsevol cosa nova, va ser interessant.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

em sembla que al ICA tambe hi ha una expo increible sobre els grups indies dels 80, el anomenats C86...
segueixo llegint amb curiositat la vida a london...
disfrutala
ciao
m'qu'

Pit ha dit...

gracies pel consell! mirare d'anar-hi!!!
Petons,

Angels