dijous, de novembre 23, 2006

Ticket to ride


Ja tinc bitllet de tornada. I'm back el 21 de desembre. He de fer una llista de tot allò que em falta fer aquí fins llavors... Per ara, he fet una mini-llista d'allò que faré a la tornada.
Quan torni a casa, una de les primeres coses que faré serà abraçar la meva família, menjar truita de patates i pa amb tomàquet i veure Porca Misèria -que m'ha gravat ma germana- asseguda al sofà i amb el pijama ja posat. No cal que digui que m'encanta aquesta sèrie... I m'encanta el Pere... Qui trobés un home com ell!
Apunto també reveure Buffalo 66, ara que sé que, després de rebuscar-la dotzenes de vegades a la Fnac, ma germana l'ha descarregada d'internet!
La maleta, com sempre, trigaré a desfer-la... I la mare em fotrà la bronca i em recordarà que en aquests mesos que no he estat a casa m'ha trobat a faltar especialment perquè la casa està molt més ordenada i perquè la nevera no es buida ni a tiros...
Poques hores després, faré camí cap a Múrcia, per veure la família per part de pare. 6 hores de cotxe i 5 persones en poquets metres quadrats; ràdio, música al discman, entrepans de llonganissa i de xoriço, mandarines i croissanets de xocolata. Allà, comeremos 'la pava' la nit de Nadal; la sopa con pelota l'endemà, i em fartaré de Suchard. Dormiré amb ma germana al sofà llit a la saleta d'estar; xocaré amb ella, li escalfaré els peus i em despertaré mil vegades.
Anirem al cine o llogarem alguna pel·li, i la tieta Pili ens explicarà els modelets que s'ha comprat i com li ha tallat els cabells la perruquera. La tieta Rosita es fumarà un piti amb aquell davantal en què hi diu 'me importa un pimiento' -i hi ha un pebrot dibuixat- i tastarà com està quedant el caldo, mentre ens explica com li va la feina. Ballarem a la cuina, ens diran que ens hem de maquillar més i que ens tallen els cabells 'a trasquilones' i que no els agrada i evitarem parlar de política. Passejarem per 'La glorieta', per la catedral, per la calle Platería i anirem a El Corte Inglés. Espero que passem pel Salzillo a fotre'ns les botes amb montaditos, verduras a la plancha i bunyols de bacallà i de xanguet...

1 comentari:

Anònim ha dit...

La peli me l'ha passada la Nàdia, una amiga. Però la venen a "el corte inglés"! Avui, quan plegui potser m'hi passo i la compro. Potser també compro "olvídate de mí!" i una que es diu "garden state"

Un petonet!